آموزشگاه تخصصی زبان انگلیسی

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

با شرکت در دوره آموزشی ielts اولین تغییر در زندگی خود را ایجاد کنید

تصمیم برای فراگیری زبان انگلیسی نیازمند ایجاد تغییراتی در زندگی‌تان می‌باشد. به عنوان مثال تصمیم می‌گیرید که هر روز 30 دقیقه برای خواندن یک کتاب انگلیسی وقت بگذارید و بر این تصمیم پافشاری می‌کنید. ایجاد یک تغییر کوچک ولی دائمی در زندگی راحت نیست، مخصوصاً اگر فراگیری زبان «سرگرم کننده» به نظر نرسد. به هر حال، زبان‌آموزان باید به خاطر داشته باشند که اگر روزی 15 دقیقه به مطالعه انگلیسی بپردازند، نتیجه بهتری می‌گیرند تا اینکه مثلاً هر یک ماه یکبار، یک روز کامل را به این کار اختصاص دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آیلتس , آزمون آیلتس و دوره آموزشی ielts به وبسایت زیر مراجعه کنید
www.hiradenglish.com
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hirad english

ایجاد شور و هیجان در فراگیری زبان آیلتس

همه زبان ‌آموزان دوست دارند که به خوبی انگلیسی صحبت کنند. آنها از این فکر که قادر باشند «روان» صحبت کنند و با دیگران به انگلیسی ارتباط برقرار کنند به هیجان می‌آیند. اما آنها معمولاً توجهی به خود فرآیند آموزش ندارند. در نظر بیشتر زبان ‌آموزان، فراگیری زبان انگلیسی یک اجبار است چیـزی که مجبور به انجام آن هستنـد، ولی میلی به آن ندارنـد. آنهـا در فراگیری زبان انگلیسی هیچ لذتی نمی‌بینند. به طور خلاصه، بیشتر زبان ‌آموزان دوست دارند که انگلیسی صحبت کنند ولی دوست ندارند به فراگیری زبان انگلیسی مشغول باشند. این اولین و مهمترین مشکلی است که پیش روی یک زبان آموز قرار دارد، زیرا کسی که تمایلی به فراگیری یک زبان خارجی نـدارد، آن را بـه خوبی فرا نخواهـد گـرفت. اگر می‌خواهید که زبان‌آموز موفقی باشید، لازم است که خود فرآیند آموزش را هم دوست داشته باشید. لازم است که زمانی را که صرف فراگیری انگلیسی می‌کنید، به عنوان وقت تفریح یا استراحت خود به حساب آورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلاس آیلتس , آزمون ielts , آموزشگاه زبان ielts به وب سایت زیر مراجعه کنید
www.hiradenglish.com
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hirad english

با یادگری زبان انگلیسی مهمترین گام در ارتقاء کیفیت زندگی بردارید

شاید یادگیری زبان انگلیسی مهمترین گام در ارتقاء کیفیت زندگی شما باشد. آیا هیچ فکر کرده‌اید که دسترسی به اطلاعاتی که دیگران از آن بی‌بهره‌اند، چقدر می‌تواند جالب باشد؟ یا صحبت کردن با افراد جالبی که دیگران نمی‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند؟ یا تحت تأثیر قرار دادن اطرافیانتان هر موقع که با آن ها صحبت می‌کنید؟ و یا پشت سر گذاشتن رقبا با جهش‌های بزرگی که در شغل‌تان برمی‌دارید؟ شما می‌توانید به همه‌ اینها برسید، اگر خوب انگلیسی صحبت کنید.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آزمون آیلتس ، دوره IELTS و آموزشگاه زبان  IELTS به وبسایت زیر مراجعه کنید 

www.hiradenglish.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hirad english
پیام آوران پارسیان
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

برگزارکننده تور سریلانکا
آژانس مسافرتی الفبای سفر
www.alefbatour.com

آژانس هواپیمایی مهرپرواز
آژانس گردشگری مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir