اگر به دنبال بهترین کلاس آیلتس در تهران، دوره فشرده آیلتس، آموزش آیلتس تضمینی، دوره های آمادگی آیلتس، منابع آزمون آیلتس، تاریخ آزمون آیلتس هستید با ما همراه باشید تا هر آنچه لازم است از آمادگی آیلتس IELTS بدانید را به شما بگوییم.

آموزشگاه زبان آیلتس 

آیلتس چیست؟

آزمون آیلتس آزمون مهارت سنجی زبان انگلیسی است که  مدرک آن برای زندگی، تحصیل و کار در ۱۳۵ کشور جهان به کار می آید و سالانه چیزی حدود یک و نیم میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند. ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS= International English Language Testing System) و دوره IELTS در دو نوع مختلف کادمیک (Academic)  که این قسمت مربوط به داوطلبانی می شود که جهت ورود به مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا (مقطع تحصیلی تکمیلی) اقدام کرده و یا می خواهند در سطوح تخصصی و حرفه ای دانشگاهی فعالیت نمایند، وعمومی (General Training)  این قسمت ویژه داوطلبانی است که به دنبال گرفتن مدرک دانشگاهی یا تخصصی نیستند. بلکه می خواهند در برنامه های  آموزشی شغلی و بازرگانی شرکت نمایند و یا مایلند جهت اخذ پذیرش برای ادامه تحصیل در مقاطع قبل از دانشگاه و یا حتی جهت اهداف مهاجرتی اقدام نمایند.

امتحان آیلتس IELTS تحت نظارت سه نهاد بریتانیایی (واحد امتحانات ESOL دانشگاه کمبریج)، (شورای آموزشی بریتانیا)، (سازمان آموزش IDP) قرار دارد. 

هزینه آزمون آیلتس IELTS

طبق اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور از اول فوریه ۲۰۱۷، هزینه ثبت نام در آزمون IELTS، به مبلغ ۹۵۰ هزارتومان تغییر یافته است و قیمت قطعی هر آزمون توسط سازمان سنجش محاسبه و اعلام می شود تا در صورت افزایش نسبت به مبلغ علی الحساب، داوطلبان مبلغ مابه التفاوت را به حساب مرکز مربوطه واریز کنند و چنانچه قیمت قطعی کمتر از قیمت علی الحساب باشد، مراکز می بایست مابه التفاوت را به ذینفعان مسترد کنند. لذا تا زمانی که سازمان سنجش اطلاعیه ای در این زمینه اعلام نکرده است هزینه آزمون، همان هزینه علی الحساب اعلام شده خواهد بود.

هزینه دوره آیلتس IELTS

شهریه کلاس های خصوصی آیلتس و تافل و مجموع هزینه های پرداختی زبان آموزان یکی از مهمترین معیارهای تصمیم گیری ایشان برای انتخاب دوره های تدریس خصوصی، آموزشگاهی یا خودخوان/خودآموز است  .آموزشگاه زبان آیلتس,دورهIELTS,کلاس آیلتس هیراد بهترین کلاس زبان ایلتس در تهران است که شما را با بهترین نتیجه به هدفتان نزدیک می نماید.